ISCVp5si9TI

ТОП-3 страхів авіамандрівників і як з ними боротися

Страх №1: Запізнитися на рейс 

Одне з найпоширеніших побоювань навіть у досвідчених мандрівників, не кажучи вже про новачків. З запізненнями у великих і незнайомих містах краще перестрахуватися за всіма можливими напрямками: заздалегідь опрацювати маршрут, прорахувати час з урахуванням пробок (в епоху розумних мобільних додатків це не проблема), продумати альтернативні шляхи на випадок форс-мажору і виїхати з запасом. З великим запасом! Краще чекати в аеропорту (де час летить дуже швидко) — в кафе, магазинах duty-free або за читанням стрічки Facebook, — ніж нервувати в пробці і рахувати хвилини, що залишилися до закриття реєстрації.

Страх №2: Втратити багаж та квиток

Теоретично ймовірність втрати багажу досить низька. Якщо взяти статистику минулого року, при річному обороті пасажирів близько 3,5 млрд проблеми з багажем виникли у 24 млн людей — тобто менше ніж у 0,7%. Потрапити в таку нечисленну групу шанс ніби як невеликий, але на практиці це все-таки трапляється. За статистикою, 97% втрат знаходяться в перший тиждень пошуків. Формально це можна вважати затримкою. Щоб вона справді не стала втратою, перед поїздкою потрібно провести мінімальну підготовчу роботу. Для початку зніміть багажні наклейки зі штрих-кодами від попередніх поїздок — вони можуть збити з пантелику сканувальну систему, яка розподіляє багаж. Не забудьте повісити на валізу багажну бирку з вашими контактними даними, а також пізнавальні знаки, які допоможуть відрізнити його від схожих побратимів. Яскрава стрічка або брелок не дасть сплутати валізу з іншими — інші пасажири рейсу не прихоплять його (принаймні, помилково). Якщо ж валізу до вас все-таки не повернули, прямуйте до стійки Lost & Found, яка знаходиться в зоні видачі багажу. Пред’являєте багажний талон (він приклеєний до посадкового), пишете заяву, описуєте вміст валізи — на підставі цього складається акт. Зробити це потрібно до виходу з контрольної зони! У МАУ пояснюють, що якщо валізу не знаходять, то в термін від 7 до 21 дня потрібно звернутися в авіакомпанію з претензійною заявою (акт втрати і багажний талон додаються). Після закінчення 21 дня багаж вважається втраченим, а вам належить виплата компенсації.

«Квитки, гроші, документи» — всі ми незмінно повторюємо цю мантру, присівши на доріжку перед подорожжю. При втраті квитка є дві ситуації і два принципово різних підходи. Перший — класичні авіаперевезення. В цьому випадку неважливо, електронний у вас квиток або паперовий — ваші дані введені в систему, і все, що потрібно на стійці реєстрації — це паспорт з діючими візами (якщо вони потрібні). Роздруківка квитка не обов’язкова. Ви можете мати її для власного спокою, але якщо її немає — нічого страшного.
Електронний квиток — взагалі штука зручна. Купуючи його на сайті, ви економите час і гроші (не стягується збір за оформлення). Другий і прямо протилежний випадок з паперовими квитками — це рейси авіакомпаній-лоукостерів. Тут можливі варіанти: будьте готові, що без роздрукованого квитка або посадкового талона вам не обійтися — всі інші випадки будуть вважатися додатковою послугою і тарифікуватися окремо (вельми негуманно, як і всі екстра-послуги лоукостерів). Так що боятися чи ні, залежить не стільки від вас і квитка, скільки від вашого перевізника.

Страх №3: Турбулентність 

«Командир включив табло« Пристебнути ремені »- ми входимо в зону турбулентності». Стюардеси припиняють обслуговування, пасажири складають столики і діляться на дві категорії — тих, хто безтурботно поглиблюється в книгу або фільм, і тих, хто блідне і починає молитися — іноді вголос. Є і третя категорія — ті, хто взагалі боїться літати, і не в останню чергу саме через горезвісну турбулентність. Наскільки обґрунтовані такі страхи? Турбулентність — це повітряна бовтанка, що викликається вітрами, грозою, реактивним слідом літаків, близькістю гір і рядом інших факторів. Це дуже поширене і в більшості випадків невинне (хоча і викликає дискомфорт) явище, про наближення якої пілоти майже завжди в курсі. Так, отримати травми в результаті турбулентності можна, але, по-перше, це трапляється вкрай рідко (не більше 60 пасажирів на рік з уже згаданих нами 3,5 млрд), по-друге, дві третини потерпілих — це бортпровідники і непристебнуті авіамандрівники . Але що найголовніше — від турбулентності літаки не падають! Просто прийміть це на віру і розслабтесь. Однак ремінь по команді капітана все-таки варто застебнути — тоді крім неприємних відчуттів турбулентність точно нічим вам не загрожує.

Дізнавайтесь більше та подорожуйте з нами без страхів та ризиків!

РусскийУкраїнська